gårdagen

Skrevs 2009-06-13 klockan 08:01:44

Började min jobberunda som vanligt igen, var så jävla död fisk man kunde va! Det blev bara två timmars sömn under hela natten. Konstigt nog var man ändå pigg när man vakna upp, men sååklart jag igen det senare, så det var inget snack om saken. Väl hemma, ringde kenny, så kom han och hälsade på en stund, vi båda var fett trötta, snackade lite. Sen fråga challe om jag ville ha följe me henne till dansen, så hon kom också, satt mest vid datan =p medans jag och kenny deckade fett. På dansen så mensade såklart alla för att jag kom för sent, my baad! hahah. Träningen var ganska chill. Stannade kvar en liten stund, sen på vägen hem, skjutsade jag challe, tänkte jag att jag skulle visa stensmölla som hon missade, dissare =p Fick remixa som fan när jag kom hem, blev äntligen klar till slut. Skönt! Efter niotiden kom kenzy, skulle egentligen kolla på film, men vi orkade inte, så vi lagade mat istället. Tjockisar, vi vet! Somnade nån gång runt 1 tiden..



kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback