good morning

Skrevs 2009-06-04 klockan 11:48:33


Vaknade nyss av ett jävla ryck i drömmen.. Trodde fan i mig att jag skulle skita på mig..

Det är sol ute, lite fiskigt väder kanske, men vad klagar man för? Man får vara glad över det lilla man får. Hoppas att det blir lite varmare till sommaren. Inte för varmt heller! Palla stå liksom i kina eller vietnam där det är 40 grader och helt kvavt, fan man kvävs ju till döds. Nej, det vill vi inte eller inte jag i alla fall, men 30-32 grader hade vatt perfekt. Bara vara ute och steka! Men sen hade det ju vatt fett skönt o bara slippa sverige ett tag (:

Ja, nu kokar jag ris, till nån skit god biff gryta jag fick av min faster, ska bli himmelskt! Ska fixa lite grejer, papper och sånt till ABF nu innan jobb, sen lär de bli en lång eftermiddag...

Senare ikväll ska jag hämta min delikata sushi som min älskade faster har lovat att fixa till mig från kusinernas restaurang i malmö, vid min sida ska jag dela med mig till challe som aldrig har smakat de förr, tyckte lite synd om henne, vi får väl se om hon gillar det (:


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback