julia carolina persson

Skrevs 2009-06-23 klockan 05:42:09

Det finns så mkt som jag vill säga till dej.


Jag börjar med, mitt allra första minne av dej,

det började för 22 månader sen.

Jag minns det fortfarande som det var igår.
Jag minns en jättesöt tjej med lugg.
Du kom alltid till dansen tidigare än alla andra.

Jag var nervös, vågade knappt säga nånting då,

För jag visste aldrig riktigt vad jag skulle säga till dej,
medans du satt där hur oskyldig som helst och pillade på din mobil.


Tiden har gått fort... Allting förändrades.


Nu är det bara 44 dagar kvar till...

Dagen jag för första gången börja lära känna dej på riktigt, då du grävde dej djupare in i mitt hjärta.

Det är ganska sjukt att vi har kunnat åstadkomma så här pass mkt på så kort tid.

Det var som om ödet förde oss samman, för att på nått sätt så vet jag, att vi förr eller senare hade träffats.


Det finns inga ord för hur evigt tacksam jag är över att just jag har fått chansen att lära känna dej,
och att ha fått träffa en så underbar person som du.
För när jag finns i din närhet känner jag mig lycklig.
Du gör mig glad!
Det är du som får mig att må så här bra.

Man glömmer helt enkelt aldrig en sån person som du.

Jag kommer i alla fall aldrig i hela mitt liv att glömma dej!

Du är verkligen en av dem få personer som står närmast hjärtat.

Du har en plats som ingen annan, och den platsen är bara din.
För mig kommer du alltid att vara speciell för du betyder så jävla mkt!


Alla texter du har skrivit, de sitter verkligen kvar i hjärtat.

Jag har sparat alla för att kunna läsa igenom dem och bli påmind om dej.


Jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dej, oavsett vad.
Det kvittar hur många mil du är ifrån mig, jag skulle inte tveka en sekund,
bara för att få vara vid din sida när du behöver mig.
Jag hoppas att du förstår att jag aldrig vill förlora dej, 
för jag tänker aldrig, och jag vill aldrig släppa dej!

Mina känslor för dej är obeskrivliga...
Jag kommer nog aldrig att kunna förklara dej med ord hur mkt jag älskar dej.
För du är bland de finaste och bästa jag har träffat.
Du ska veta att en person som du får man leta efter i en evighet för att hitta.
Jag är glad över att jag fann dej, för nu har jag insett vad jag inte hade innan.
Jag klarar inte att leva ett liv utan dej, för jag behöver verkligen dej! 

Vill bara att du ska veta att vårt band aldrig kan förstöras.
Det vi har är så speciellt, så unikt, & det betyder så otroligt mkt för mig.
Det vill jag aldrig ge upp, och jag kommer att fortsätta kämpa oss igenom.
Jag är din riddare som aldrig kommer att kapitulera.
Du är skatten jag vill bevara.
Du är diamanten som lyser upp mitt liv.
Du är min julia och jag din romeo, dör hellre än att se dej lida.
För vad som än händer, kommer jag aldrig att lämna din sida.
Vi går igenom denna vägen tillsammans, och jag ser alltid åt ditt håll & gör allt för att få dej glad.

Minns du... första danslägret, alla filmmaraton, saknaden efter dej när du åkte till sälen, din allra första text som du skrev till mig på bdb, det andra danslägret, den galna ekebokvällen, bio i hlm, alla gånger du stanna kvar på abf efter dansen, när jag hälsa på dej för du mådde inte bra den dagen, vår första riktiga kväll tillsammans du&jag, bounceresan, och alla våra andra underbara stunder tillsammans.


Specifika saker som... brottning, när ni fira min födelsedag, jag bita sönder dina fingrar, sista kvällen (överraskningen) på andra danslägret, hur jag drog och kasta rundor dej på abf, allt smsande när du var borta i sälen, när jag kom med ros till dej i aulan, när jag låste in oss båda i städskåpet på abf, din lilla incident "fastna i dammsugaren",  i taket lyser stjärnorna, hur jag sjöng på tåget till sthlm och störde på alla, speciellt dej,  när jag bar dej på min rygg på väg mot bounce, kvällen vi skulle va, då jag tände alla ljusen, första gången jag sov vid din sida i stockholm, och,  så mycket mer!!!


Alla minnen vi skapat och byggt upp, är helt underbara.

Alla tårar som jag släppt nu är bara för dej, och det var verkligen värt och skönt att få ut.

Du är det absolut bästa i mitt liv!

Tack för allt, för du är världens bästa!
& jag älskar dej så jävla mkt så det finns inte!!!! ♥










i will always love you,
today, tomorrow and forever... <3


kommentarer
Postat av: Anonym

peodfil!

2009-07-20 @ 03:05:23
Postat av: emaa

så bra text du skriver ;o

2009-12-05 @ 20:25:24
URL: http://emaanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback