igår kväll och idag

Skrevs 2009-06-29 klockan 23:33:49

Lite kort om kvällen igår.. Efter jobbet kom kenny, julia och linnea hem till mig, vi satt och snackade mest, trevligt trevligt var det! Sen skulle jag hem till kenny för att hämta guitar hero till datan. Så när vi väl kom ut så hörde man en tuta med ett sånt konstigt ljud, ganska läskigt. Jag missade när Linnea blev så rädd att hon hoppade av cykeln, för nån vit bil kom och tutade de cpljudet framför dem, mahaha.

Mupp bad mig att ringa henne, för hon ville ha sällskap när hon cyklade genom skogen, mes ;)  men så fortsatte vi att snacka medans jag och kenny gick på väg hem mot honom. Snackade med julia hela vägen hem till kenny och mig, och en stund till efter det.. Det slutade med att Kenny sov över hos mig inatt. Så lagade vi mat och sen kollade vi på filmen Mr. Brooks. Den var bra!

Idag vaknade jag lite efter elva tiden, stack till gymmet direkt. Mupparna kom vid ett tiden. Så blev det steka, snacka & bada, mycket kul faktiskt! Lite för kuul när man börjar blanda med ketchup i krig.. men men.. screw that :)  Jag lyckades putta i några i poolen, bland annat mupp, men gång gick det lite illa till "/  förlåt! <3

Sen blev det dans, blev bara fysträning! hade följe med mupp hem :) och nu sitter jag här och inväntar att natten ska ta slut, för jag jobbar! bajs aphuve!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback