muppig gårdag & fest idag!

Skrevs 2009-06-20 klockan 14:46:45


Igår blev en muppig dag för mig, kenzy, och jawi. Vi chillade hemma hos mig, sen slockna nog alla tre en liten stund också, wahaa.. Vi beslöt oss för att gå ut en runda, men så fort vi kom ut för dörren så ändra vi oss snabbt, vi tog bilen istället, eftersom de regna ute.
 
Så var det tänkt att vi skulle till äggan och hänga lite, men bensinen var snart slut och jag kom på att jag hade inte plånboken med mig, så typiskt mig eller? haha. På vägen hem så träffa vi på några i kennys klass, så ville de att vi skulle följa med och festa me dem, men vi var typ mot ett nej, sen så stack jag upp för att hämta plånboken och när jag kom tillbaks till bilen så satt rebecka zentio i bilen, hon pallade tydligen inte gå, och bad om skjuts.

Så i alla fall, så fick hon följa med, men vi skulle tanka först, men automaten tog inte emot pengar och butiken hade stängt, så ingen bensin neej. Blev att vi körde hem till robin i deras klass och var där en stund. Det var väl sådär.. Sen stack vi istället och lämnade bilen hos mig, därifrån gick vi en runda i byn, och det slutade med att vi stack hem till julia och var med henne och nea, snacka och sånt, mkt roligare faktiskt! Alla stack typ vid ett / halv två tiden.. Jag stanna kvar en stund till, och sen blev det godnatt!

Idag blir det fest! Förfest och fest, hela köret, ska bli kul. Det kommer en update om det imorron eller nått, för nu ska jag äta lite och göra vid mig! (:


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback