onsdag

Skrevs 2009-06-03 klockan 15:39:17


OH MY GOD, sov ända till klockan ett idag,  fattar mig inte på mig själv, 11 timmar! men skönt var det, sen blev de lite stress iväg för att sticka till jobbet. Är just nu på jobbet, och allting är ganska lugnt, så det är många tummar upp! En sak är fett najs, måste bara berätta det, även om det är lite mobbat, hahaha, vi har sånna hörselkopor som dämpar ljud och buller, för att vi inte ska bli hörselskadade, men idag fick jag en med sån sladduttag till mp3, så det är så jävla najs, hör inget bajs från skitfabriken, bara min kära musik ;)

Nu ska jag iväg och jobba, hejsvejs!
En sak till, MUPP DU SKA FAN LÄNKA MIN BLOGG IGEN! =D


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback