slö update

Skrevs 2009-06-01 klockan 14:42:08

Vet har inte hunnit uppdatera, vilket fuck suger för er del (:  har vatt upptagen med många saker.

Tänkte bara sammanfatta det hela genom att punka upp allt, och vill ni läsa mer får ni läsa mupps blogg -----> juliacarolinapersson.blogg.se

Har ändå inget liv, så lika bra att läsa nån med liv, mupps liv, men idag köpte jag mig ett liv, jag köpte julias =D hahaha

Onsdag
- Frivecka
- Dansuppvisning för ct

Torsdag
- Minns inte vad jag gjorde..

Fredag
- Frivecka
- Skulle vatt dansträning, men blev mer snack och idéer till nästa uppvisning.
- Gick rundor på karnevalen

Lördag
- Dansuppvisning på karnevalen
- Muppa rundor på karnevalen

men egentligen var det inte så längesen jag uppdatera, brukar missa helgerna, bara typ 1vecka (a) men får skärpa mig (:  jag ska kämpa mig upp igen, och mupp ska fan bannemaj länka min blogg på hennes igen!! =D sen är det hon som har gnällt på mig om att uppdatera, så får göra det, hon vågar inte erkänna att hon är mitt största fan ;)

Har nyss börjat min runda me jobbet igen, kom nyss hem, nu ska jag städa som in i helvete, eftersom mupp har klagat, mahahaha! men hon är snäll, tänker på mig (a) aja hejsvejs.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback