till dej.

Skrevs 2009-06-09 klockan 11:03:52


Jag vet att jag har varit en idiot och sårat dej, för det förtjänade inte du, och jag hatar mig själv för att ha tagit dåliga beslut över det hela, & allting blev bara så fel. Borde förstått att beslutet var viktigt för dej att veta. Att du av nån borde fått veta det först! Jag ligger här med värsta dåliga samvetet, och jag vet inte vad jag ska ta mig till? Det var det minsta jag ville göra, och det var det värsta som hände, att se dej såhär. Jag vill inte ha det såhär, det är jättejobbigt, för jag klarar mig inte ett liv utan dej. Du är flickan i mitt liv, det är bara dej jag vill vara med, för du är den enda personen jag vill vakna upp bredvid varje dag. Du betyder otroligt mycket för mig. Om du bara kunde förstå.. Vill bara att du ska kunna förlåta mig och ge mig en chans att berätta allt för dej. Hoppas bara att vi kan gå vidare och fortsätta där vi avslutade, för jag borde inte ha tagit dej förgivet, och jag borde ha behandlat dej bättre än så! Det finns så mkt jag vill säga till dej.. men är det redan för sent.. Allt jag ville säga är förlåt för allt! <3


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback