tudiluuu

Skrevs 2009-06-17 klockan 01:33:36


Igår efter jobbet.. direkt när jag kom hem så ringde jag mupp och så började vi prata. Slutade med att vi fick lägga på för hon var tvungen att sticka hem från challe. Sen fortsatte vi snacka och jag höll henne vaken ända tills typ lite mer än halv tre (:  mohaha! <3

Jobbade eftermiddag än en gång, nu är det bara 2 nätter kvar.. ufa ufa! Ska bli så helsikes skönt att gå på frivecka. Just nu längtar jag som fan till helgen! Den ska bli kanon får man hoppas! Annars efter jobbet idag, begav man sig hem och började fixa och göra vid sig. Jag, mupp och challe skulle till mc donalds, challe kom en stund tidigare, för julia skulle tydligen käka innan. Det blev att vi åkte till örkelljunga, men blev inget på gotteboet. Gott var det i alla fall, och ett glas som jag fick för köpet av bigmac plus meny, fick åka med oss hem. Tack för denna dag, det var kuul!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback