väldigt underlig natt

Skrevs 2009-06-02 klockan 16:10:25


Det var helt konstigt, vakna upp en gång i timmen nu i natt "/  minns inte riktigt, men lite läskigt va de av någon anledning. Sen tur som fan hade mina klockor vatt på auto snooze, satte klockan på fem olika väckarklockor på mobilen, mellan tio i och prick fem, men vakna inte förräns kvart över... Sluta inte förräns halv fyra idag, chefen bad mig jobba över, sen hade han lovat att betala för fyra övertidstimmar, även om jag skulle bli klar före, wiiie (:  kom nyss hem, ska storstäda mer nu! ikväll blir de väl inte så mkt, mest chill och data, kanske muppa lite med mupp. Ska bli skönt med eftermiddag imorron, var egentligen tänk att de skulle va dans då, men det går ju inte för mitt fucking jobb, så får bli på fredag istället.

           saknar dej mupp <3


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback