wooooaaaah

Skrevs 2009-06-07 klockan 17:18:01


Vaknade nyss -,-  klockan är snart fem, men skönt var det att få sova ut! Har sovit rätt kasst de senaste dagarna, för de känns ju liksom lite B att sova för långt in på dagen. Helgen har vatt mkt att man sov strax innan halv sju och vakna tolv. Så idag kände jag bara för att skita i sätta väckarklockan. Få min ljuva sömn!

Denna dagen har vatt en äkta svikardag... Mitt nya ord, svikarhelg... Med det menar jag då att en svikarhelg infaller en gång var tredje vecka. Detta är då för att man jobbar dubbla helger i rad. Denna helgen blev det nätter.. Nästa blir förmiddagar... Men för övrigt är det varannan helg jag är ledig xd

Funderar nu vad jag ska göra nu 4,5 timme innan jobbet.. Har en lista vad jag tänkt att göra..
Kanske inte blir allt idag, men nått av det blir det minnsann!

- Göra rent bilen
- Sätta upp mina nya tavlor

- Köpa batteri till min datafjärrkontrollen
- Rensa frysen

- Fixa om bloggen

När jag får pengar ska jag köpa en ny kamera och en handdammsugare har jag bestämt mig!


kommentarer
Postat av: K E L L Y (:

HAHAHAHAH, HANDDAMMSUGARE xdd <33

2009-06-08 @ 05:47:27
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback