ah äntligen hemma

Skrevs 2009-03-29 klockan 22:32:27

Fyfan bara en jävla arbetsdag till, sen friiiiiivecka! Wohooooo!

Ställde in min klocka till sommartid igårnatt, trodde inte att min mobil skulle göra det automatiskt, så jag flyttade fram en timme åt den. Skulle upp tidigt för att dansa klockan nio, så satte alarmet på åtta. Ni tror inte att det piper klockan sju på den verkliga tiden? Blev så jävla lack på mobil fan dååå! haha, men somnade snabbt om igen..

På dansen var alla helt jävla väck, och jag tänkte.. nån jävel ville till och med dansa tidigare.. Nån var sjuk och de flesta kom för sent inklusive mig själv, men vad gör det? Vi har jädrar i det dansglädje ändå :)

Sen blev det en runda med andy i byn, vi stack in till jims tobak och skulle fixa in oss till vårfesten, yes, that's right, vi ska uppträda lite danser då. Jim var lite upptagen, så fick hans nummer så vi kunde snackas åt lite senare och bestämma. Det ända beskedet jag fick var att det är sista helgen i maj.

Vi drog vidare mot ica, skulle handla lite maaat, tack för att du hängde med, det var mkt snällt av dej, och hoppas donuten smakade bra också =D Sen blev det hem en vända snabbt, fixa käk, och sen work work..

Nu muppa lite med min mupp (: <3


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback