måndag

Skrevs 2009-03-30 klockan 15:32:29


Ja, då var det en ny vecka igen, miiin sista dag på, YES YES YES! Sitter nu på jobbet och har ofantligt tråkigt, så hoppas ni andra har det betydligt roligare. Det är ganska lugnt, ska starta igång en fabrik, så det är chill, men inte biff ^^

Neej, sitter här med min underbara ipod och lyssnar igenom en massa musik och tänker igenom livet. Har jävligt ont i fötterna också, faan störigt!

Ah, fan va störigt att lönekontoret strular till det och sånt, nu när jag blev förlängt och så, fick inte min vanliga lön, utan bara de extra tilläggslönen och semesterersättning, men det ordnar väl sig I guess. Hoppas på att få fortsätta här under sommaren också, sen blir det nog andra tider..

Tjockar mig med godis just nu, måste man ju, blir ju depprimerad av att va här :D Tur att jag inte är så tjock, för det finns tjockare, som muppen (a) hahaha.


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback