snaart fredag

Skrevs 2009-03-26 klockan 16:05:42


Då är det sååklart torsdag idag, inte för att min helg kommer vara mkt roligare än såå, men ändå skönt att få höra att det snart är helg..

Min dag började som vanligt på jobb, samma jävla vana varje dag.. same shit, different day. Så är det, men är ändå jävligt glad över att man har ett jobb åtminstone, det går ju ändå folk som oroar sina rövar över att de har ingenting.

Det är heller inte så himla enformigt, tänk de som får stå på band och göra exakt samma grej hela tiden. Fyfaaan för det alltså, kan ändå planera min egen körning, styra allting som jag vill och på mitt sätt, så det är mitt ansvar att producera. Jag har det ganska bra om man tänker efter :)

Händer väl inte så mkt idag? Ska dra ner till ica en sväng, måste handla lite, sen blir det dans. Det bästa är att jag inte behöver lägga mig så tidigt idag, Ufa Ufa :d


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback