thank god it's friday

Skrevs 2009-03-21 klockan 01:32:21


Fredag idag! Dagen har gått snabbt som attan...
 
Vaknade tidigt idag för man skulle iväg till väla med julia och challe. De små tollarna fick lite dampanfall på mig under natten, när jag kände att jag tvunget behövde tetas med dem.

Hur som helst? Vi gick rundor och muppade lite här och var. Sen mötte vi aaajdis, nea och clara ett par gånger också. Jag lyckades få med mig en t-shirt. medans de andra två lyckades betydligt bättre. Trodde nästan at den ena av dem skulle köpa kläder till ett helt liv :D

Sen fort som fan hem mot dansen, hade danslektion, men blev lite sen. Allting gick bra, alla var jävligt koncentrerade, kanske lite för koncentrerade om jag får säga det själv. Lite synd att tyyp inte många kom..

Efter dansen... tror ni inte att jag får ett sms att jag kan hämta lagade mobil nu när jag väl är hemma? Så dampade jag lite grann.. Men beslutade trots allt att sticka till väla igen för att hämta min mobil. Jag lyckades ragga upp kenny att följa med, men fick julia och challe på köpet också ;)

På vägen hem igen, så hade tydligen julia och challe bestämt sig för att gå en runda lite senare. Så berättar kenny om sin grymma runda han brukar gå, och lyckades få med oss alla på en jävligt lång vandring i perstorp =o
Jag skojjar inte, vi gick nog minst en och en halvtimme. palla egentligen? haha

Ah, mina fötter är helt slutkörda och jag frös som bara fan.
Men trots allt så började dagen bra och slutade jävligt bra
Kan bara säga att hela dagen har vatt muppigt värre..
Nu ska jag sova, godnatt!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback