update

Skrevs 2009-03-25 klockan 22:35:31


Gårdagen kändes som en lång dag..
 
Började dagen med jobbet och vi har fått in två praktikanter från pg som ska vara här hela veckan ut, sen två nya nästa vecka. Åkte på en massa ströjobb och ute också.. kallt som in i helvete och blåste som bara den..  
men det var väl en helt ok dag, finns väl värre saker man kan göra.

Sen blev det hem och koreografera direkt efter, skulle ha dansklass. Dansen kändes riktigt skönt. Testade med att köra lite intensiva uppvärmningar och styrkeövningar, tror bannemaj det ger lite mer också även om man inte gjorde lika många övningar och så :) Aaajdis och min mupp hälsade även på, mkt skoj, skoj <3

Sedan blev det bege sig hemåt, snabbt käka nudlar, orkade inte göra något annat. Stod och tittade på min disk, jag bara, ah, palla shiit! Så sket i det och gick och satte mig vid datan istället (:

De blev musik och snacka med muppen, sen blev det läggdags, skulle upp tidigt igen, suck -,-



jag älskar att muppa (:



jackie gör handstand-pose, riktigt najs!



vad ska man liksom säga om en mupp och en knasboll? (:


Dagen gick betydligt mkt snabbare, lite för snabbt kanske =o? Började som vanligt med jobbet, bara en förmiddag till, men sen blir det eftermiddag hela helgen + måndag. Fett med många tummar ner, asså man bölar nästan, no life i helgen..

Väl hemma, hade man en sån satans huvudvärk, kändes som mitt huve sprängdes.
Huvudvärk, träningsvärk, trötthet, och hunger, asså ta mig nån stans?

Muppen lurade ner mig till dansen tidigare, så fick ju ställa upp för henne, vara lite snäll ;) och fyfan känner mig faktiskt ganska stolt  lyckades ta mig  igenom alla styrkeövningar, kändes verkligen som jag skulle dö ett tag..

Kom hem och krängde lite mat, sitter nu hääär och lyssnar på musik.
Ska strax sova, ska bli skönt!




några dansare :) catta, wardis, emipemi, nelia.



cindy bläddrar igenom biologibok ;p 
min mupp ser lycklig ut, vet att du dampar över bilden <3



mr. anonym and mrs. mossy (:


kommentarer
Postat av: inte mr. anonym

finally liksom äntligen en uppdatering på wangs blogg

här ser man lite vad som hände igår på abf

mycket intressant

och hon där mrs mossy, hon är då jävligt het ska jag säga :] vem är mr. anonoym?

2009-03-26 @ 16:05:19
Postat av: not mr anonym

finally liksom äntligen en uppdatering på wangs blogg

här ser man lite vad som hände igår på abf

mycket intressant

och hon där mrs mossy, hon är då jävligt het ska jag säga :] vem är mr. anonoym?

2009-03-26 @ 16:06:27
Postat av: shirley

hahahaha wuaaaang - " jag älskar att muppa " . det lät så kul :-D

2009-03-26 @ 21:31:10
URL: http://shirl.blogg.se/
Postat av: Ta Bort Bilden på Jackie

ey ta bort bilden på jackie xD

den är ful som fan!

2009-03-27 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback