work work, work it

Skrevs 2009-03-19 klockan 01:47:05


Dagen har gått ganska fort, trots jobb, fick jobba med två kollegor från två helt olika skift. Det var faktiskt mycket trevligt och för en gångs skull kan jag säga kuul! Blir vi imorron igen, så får se om det blir lika roligt då. haha.

Har vatt hemma nu ett tag, man hinner liksom inte göra så mycket på dessa sugiga eftermiddagar. Sen saknar man dansen och mupparna. Det är väl kanske därför det är så speciellt med ordet sakna, för när man inte får träffa en på ett tag och när man väl träffas blir det speciellare? Man inser då från avstånd hur mycket de verkligen betyder för en (:

Sista arbetsdagen imorron, så längtar som bara faan tills jag slutar! Blir ledig sen i 4 dagar, men inte riktigt vad som händer till helgen. Det är väl mest strunt samma, så länge jag får vila ut. Jag måste eller vill i alla fall träffa miin mupp, cause i miss you <3

Oh, just det, min mobil är uppe i Stockholm, den har blivit lagad nu, wiie! Hade jämt dålig täckning på den, så de bytte antenn på den. Nu ska man vänta på att den färdas ner till skaune igen, sen får man förmodligen ett sms. Då ska jag bannemaj hämta den fort som bara fan!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback