fredag.lördag.söndag.

Skrevs 2009-05-19 klockan 00:57:38

Känns fan som man inte orkar uppdatera längre? men får väl göra mupp glad, eftersom hon tjatar på att man aldrig skriver längre + att hon är mitt största fan på bloggen =D

Fredag --- Kom hem från jobbet typ vid sex på morgonen, tänkte skicka godnatt sms till muppen, men hon förbjöd mig :(  så slängde mig i sängen och slocknade direkt, vaknade klockan 12.00, utav vad? jo, mupp spammade mig på sms -,-   Slocknade typ lika snabbt igen, sov lite mer en timme eller så, skönt var det! Så plingar det på dörren, nora och challe kom för att hämta buzz som jag lovat. Sen var det fort som fan till dansen, dans med killarna. Efteråt blev det hem, duscha och fixa sig snabbt, sen kom julia och challe först, vi beställde pizza hemkörning, för ingen av oss orka lyfta våra feta rövar, gott var det! Sen kom alla andra muppar, så drog vi till ica och handla lite smått och gott, blev glass för alla, min frys var helt full, fick ta i med våld för att lyckas prega in alla glassarna. hahaha. Vi kollade på twilight, sen splittrades vi, för mupp och challe är två snoppar! Vi kollade på never back down, medans dem kollade på ps i love you. Sen chillade vi och pratade lite allihopa & drog sen igång slumdog millionaire som typ ingen kollade på, trötta hela högen! Tack för kvällen, vet att det var ett tag sen, men det var fett kul som vanligt. Det får vi göra om lite oftare! (:

Lördag --- Sov ända fram till klockan två, var så jävla trött, sen var man seg hela dagen. Kenny och challe stack redan på natten. Ida, nea och julia stack på morgonen, och kvar var jag, andy och jackie. Först drog dem till abf för att öppna för johanna för hon skulle ha extra lektion på abf för sina ungar, jag orkade inte, död fisk vid den tiden, sen kom de tillbaks och då käka vi frulle, satt gott i magen. Sen stack vi till abf för att chilldansa, men typ ingen pallade nånting.  Kenny och jackie följde mig till ica, skulle handla lite mat. Sen tillbaks till abf en liten stund, men orkade inte va där så länge, så stack hem. Satt vid datan, och hade esc igång på tv, men tittade knappt, sen ringer de i telefonen, kenny och jackie ville upp till mig. Alla var hungriga, så blev att vi stekte hamburgare. En chill kväll med killarna!

Söndag --- Minns inte hur länge jag sov? Dagen började med att jag bredde några mackor & tog med glass till dansen, hade extra lektion och det var väl ganska chill, och efter det blev det lektion med dansklass, så det blev lite segt eftersom man har spenderat hela sin dag där. Mupp och challe tog inte sin glass förräns danskursens lektion började, snacka om smält då? hahaha. Sen var det bara att gå hem, hade följe med båda (:


Det var bra att vi alla fick prata ut,
hoppas att vi alla har lärt oss en läxa,
förlåt för allting! <3


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback