grillkväll

Skrevs 2009-05-01 klockan 05:58:48


Träffade kenny, andy, ida, julia, challe, linnea & clara på ica , halva åtta, så väl inne i ica har vi såklart beslutsångest hur fan vi ska ha för nått att grilla med, men blev till slut korv och hamburgare. Sen begick vi vidare mot aaajdis place, hon hade fixat en naajs grillplats, typ ganska nära henne. Mkt söt skylt fanns på plats när vi kom fram :)

Grillningen gick åt helvete i början, men det fick man ta, fick typ inget glöd alls & jag blåste som en jävla idiot och fick igång skitet till slut. Då börja grillningen och vi fick ändå i oss vårt käk, lite räligt när korvarna och hamburgarna ramla ner från vår engångsgrill, men vad böölar man för? Mat som mat.

Vissa gick en runda, medans andra försökte få igång grillningen, vissa satte sig på en sten, vissa klaga hela tiden och vissa skrattade hela tiden, men det var en helvetes chill kväll ändåå , måste jag säg!

Efter grillningen, drog vi mot mig, men de flesta lämnade redan av vägen, så blev bara jag, kenzy, jackie, challe och julia som stack mot mig. Vi satte igång, Halloween the beginning.. Fick inte igång ljudet först, skit störigt -,-
Lyckades till slut, och filmen var faktiskt lite läskig.

Citat från igår..
"Sätt du på din film, istället!"

hahaha, säger jag bara :)


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback