vända på dygnet

Skrevs 2009-05-19 klockan 13:11:39


Fick tvinga mig själv upp från sängen fastän jag ville sova mer, måste ju vända på dygnet.

Ska jobba imorron, suck... La mig dock lite tidigare igår, blev väl vid tre, är faktiskt inte så värst trött om jag ska va helt ärlig, lär väl få igen det senare ikväll. Har hunnit göra en hel del ändå, diskat, stuckit till banken & öppnat fler konton, överfört här och var mellan kontona, betalat räkningar, rensat lite i hemmet, och vatt o solat. Tänkte ta en dusch nu, blir alltid så lökig efter ha vatt på solariumet, fan fett äckligt. Efter det blir de kanske sätta upp mina tre tavlor som jag inte pallat på månader, eller blir de sticka till dansen, o fixa killarnas dans. Hejsvejs!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback