jag hjärta dej! <3

Skrevs 2009-05-13 klockan 01:20:30

I need you and
I miss you and
I want you and
I love you ‘cause
I wanna hold you,
I wanna kiss you
You are my everything
And I really miss you.


what im trying to say is, that i loveu! <3
this song's, dedicated to you,
and i think about you.



älskling
denna låten jag sjunger nu är till dej!
jag behöver inte nämna några namn
du vet redan vem du är
jag vill att hela världen ska veta vem du är
jag vill kunna säga ut det till alla
att jag älskar dej!
jag vill kunna säga ut ditt namn.
jag älskar dej!

du vet att du finns som du aldrig kommer finnas
du vet att jag minns när jag inte vill minnas
du vet att mina känslor aldrig kommer släckas
du vet att min kärlek för dej kommer räcka
du vet att just nu att du är bruden i mina tankar
du vet att att det e för dej mitt hjärta bankar
du vet att jag alltid kommer vara ärlig
du vet att din kärlek för mig är så härlig

det känns lite svårt att berätta detta.
men du måste förstå att du är den rätta!
du är bruden som får mig å känna lättnad
du finns överallt, runt omkring mig som en skepnad

när jag tänker på dej
kommer smajlet fram
när jag ser dej,
känns de inte som jag kan,
andas av chocken jag får
när du går förbi mig med ditt glänsande hår

jag hjärta dej!
det är så det ska va.
det är de enda sättet som får mig å må bra.
jag gör vad som helst.
jag gör allt jag kan.
bara för det ska bli j hjärta q lika med sant.
jag vet inte hur du känner eller vad du tycker
men du måste veta att mina känslor för dej rycker
fuck alla risker, jag svär jag tar det,
jag vill att folk ska snacka om oss hur bra vi har det

JAG ÄLSKAR DEJ!


kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

awwe, så gulligt! :]]

2009-05-14 @ 13:30:04
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

j hjärta q lika med sant?



Jackie hjärta quang lika med sant?

vafan quang! fan va du är äcklig! xD



hahahahhaa

2009-05-18 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback