kristi himmelfärds

Skrevs 2009-05-21 klockan 22:42:52


Då jesus återuppstod och det hedrar vi hans dags med en röd dag, då alla är lediga, medans en bajstolle som jag jobbar, en positiv sak finns det, jag tjänar storkovan! Slängde mig direkt i sängen efter jobb, var som en sleden fisk, skulle egentligen bara powernappa halvtimme, men sov i två timmar. OH MY GOD, sen kom det verkligen som en chock, en jävligt positiv överraskning, min carnal stod utanför min dörr, hälsade på mig, det var verkligen längesen, tog ett gott snack och det kändes som det verkligen behövdes! Sen far man iväg till dansen, och där var bara nora från den gruppen, och kenny som vanligt :) vi gick träna, träna och träna på danserna, snart är de dags, inte många dagar kvar. Nu sitter man bara hemma med musik och muppar lite med muppen, jobba eftermiddag imorron!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback