måndag.tisdag.

Skrevs 2009-05-05 klockan 20:31:11

måndag.

sov till typ halv elva, gjorde vid mig och drog sen till väla, skulle hämta min och challes mobil. det gick rätt fort, stack och åt, sen gick man rundor på väla och shoppade lite. drog vidare till familia, shoppa lite till och handla maat.

sen blev det dans! träffade på några apelrydare från musikal som hade nån slags inspelning där. de var ett par trevliga prickar faktiskt, sen var det bara hem, duscha, äta, sitta vid datan och musik, sova tidigt också!

fick veta en glad nyhet idag :)
många tummar upp idag!

tisdag.

vaknade klockan fem på morgonen -,-
snacka om död fisk när man inte sov förräns halv två igårnatt. trodde jag skulle dö på jobbet, men det var faktiskt inte så farligt. hon som har vatt på mamma vikariat är tillbaks igen, så jag lär upp henne nu, men det gick rätt fort, hon hade inte glömt så värst mkt.

sen hem och chilla ett tag, och vidare mot dansen. var riktigt trött på dansen, men det fick gå ändå. nu blir det bara datan, lite musik och sen sova tidigt idag!

ännu en glad nyhet till idag :)
super många tummar upp idag!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback