onsdag.torsdag.

Skrevs 2009-05-14 klockan 17:13:41

Onsdag --- Vaknade vid elva, var bara hemma, käka, duscha, gjorde vid mig och sånt. Sen plingade andy, jackie och johnny på, undrade  om jag ville med till dansen, men jag orkade inte för skulle va med julia en stund innan dansen :) Dansade bara till halv åtta, för jag skulle hem och vila innan jobb, har inte jobbat nätter på sen januari. Var trött när jag kom till jobb, men blev piggare och piggare ju mer in på natten man kom, kanske för att man är nattens konung! mohaha.

Torsdag --- När man kommer hem, tror ni inte jag är så dum i huvet och börjar tvätta kläderna, klockan sex på morgonen? hahah. Så blev att man slängde i tvätten snabbt, sov 40-50min, sen upp igen och göra samma sak. Var inte så farligt, blev tre maskiner, sen lät man sista maskinen stå till klockan tolv, för jag pallade inte gå upp från sängen.

Smsade julia för att säga godnatt, ville ju vara snäll och omtänksam :) men hon mensa, tydligen för att jag väckte henne? hahaha! La mobilen på sängen bredvid mig. Sen fick jag igen vid elva tiden, fick nog minst tusen sms efter varann. Tänkte vafan de var för jävla vibrator jag hade köpt, hahaha. Så lacka man lite, gick på toa snabbt, var fortfarande så jävla trött, så slängde mig i sängen och sov till två. hahaha.

Fick panik sen, hade lovat lena att byta nycklar redan i onsdags, men skjöt upp på de tills idag. Duscha av mitt hår snabbt som fan, sen cykla man som en jävla jude till skolan, men hon var kvar som tur var! Så är de fixat :)

Nu ska jag hämta min älskling och hälsa henne välkommen till familjen! Nu är vi två, mohaha! Får fundera ett bra namn till henne! Eh? Ehm? Jag kommer nog på nått bra sen.. Hejsvejs!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback