stressdag!

Skrevs 2009-05-19 klockan 01:16:56


Fan hatar mig själv att jag är så jävla lat ibland, har blivit en dålig vana nu, måste skärpa mig!
Vaknade upp vid halv ett tiden, för att mupp spammade mig med sms =p   hon ska få!
Hur som helst, gjorde vid mig och sånt, kom på att jag för helvete hade glömt bort mitt ärende idag =/ Anders måste hata mig nu, eftersom jag lovat så många gånger, men aldrig typ hållt mina ord, men ja skit i det nu!

Dagens punktlista var:
--- 09.00 Folkets park, skulle stå som representant för dans och abf

--- 13.30 Öppna dörren till warda, så hon kunde hämta sina nycklar
--- 14.00 Deklarera som jag för helvetes hade glömt bort & missat med 13 dagar
--- 16.00 Visa danserna, så johanna kunde bestämma kläderna till dansuppvisningen
--- 16.00 Hjälpa andy och ida med sin koreografi, let me hold you
--- 18.00 Dansklass

Sen var det bara att sticka hem, följe hem med mupp för hon bor hos sin pappa dessa veckorna (:  Innan man äns hann andas här hemma, tror ni inte min stränga faster står utanför min dörr och plingar? Så blev det lite deepshit snack med henne, och hennes mun går som vanligt 24/7 nonstop! men jag är ändå glad att hon bryr sig, och jag vet att hon bara vill mig väl. När vi var klara, så satte jag mig vid datan och käkade smörgåstårta, orgasm asså! Efter en stund så plingar jackie på.. så tänkte jag, för helvete, vad det ska plingas på min dörr idag! Han ville bara påminna mig om att boka idrottshallen till breaking boundries, så får väl fixa det åt gruppen. Sen blev det chill vid datan, musik och muppade med min mupp (:   nu säger jag godnatt!


kommentarer
Postat av: Kelly :D

hennes mun går som vanligt 24/7 nonstop

haha hon gör det alltid :) <3

2009-05-19 @ 17:44:59
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback