weekend

Skrevs 2009-05-12 klockan 01:34:29

Vet har vatt dålig med uppdatera!
Så för en gång skull ska jag göra det, så blir väl mupp gladare :)?                      mensbarn (a)
Min helg har inte vatt så annorlunda andra helger, mest jobbat.

Fredag.
Jobbade förmiddag, min första dag på min nya avdelning, tmp/neo, känns som man har vatt överallt i perstorp ab, blir snart den bäst betalda av alla inför nästa lönehöjning, man går efter kompetens ;) mohaha. På eftermiddagen, blev dans med killarna, chillade jag ett minilitet tag med breaking boundries, stack hem fort som bara fan, kränga i mig lite hamburgare, sen kom challe och hämtade mig och så drog vi till pg's musikal som treorna har varje år. I år blev temat allsång med faruk. Det var ingen höjdare precis, men det var ändå kul o tetas med robin, alla hörde mig, kenzy, jackie, andy skrika efter honom.
Robin sjöng slide med goo goo dolls, han sjöng den faktiskt riktigt riktigt bra, och avslutningslåten var klockren! Efter det drog jag, kenzy, jackie, andy till abf, sen var det bara hem o sitta vid datan.

Lördag. Jobbade förmiddag, gick betydligt bättre idag, fuck det är så mkt man ska hålla koll på, och alla jävla problem som uppstår i fabrik helvetet, men men får väl gå.. På eftermiddagen, extra dans med alla grupperna, sen följe hem med mupp, challeballe, blev att vi stanna utanför ica, snackade ett bra tag! På kvällen var det bara röja undan lite i hemmet, sitta vid datan med musik, och smsa folk.

Söndag. Jobbade ännu en förmiddag, det är nu man börjar glänsa och visa att man är grym på köra fabriken =D På eftermiddag blev det ännu mer extra dans med alla dansgrupperna, och en dansklass på kvällen. Hade följe hem med challe, och gick direkt till min farbror som ville träffa mig. Nu är de bestämt att jag ska få bilen helt gratis! wiiiie! Ska hämta nycklar och bilen på torsdag, sen ska jag och challe pimpa rundor i lilla perstorp, nån som vill med? =D Dagen slutade med data och musik!


kommentarer
Postat av: challe

mohahahahaha :) <3

2009-05-12 @ 11:07:23
URL: http://charliine.blogg.se/
Postat av: Kelly :D

Wiie ! Va kul att du fick den heelt gratis :o <3

2009-05-13 @ 19:13:16
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback