city life

Skrevs 2009-11-26 klockan 01:17:14


Mitt tillstånd befinner sig i malmö stad. Allting är mysigt och vackert. Julstämningen är här. På mobilia köpcentrum har man pysslat om och där står även god jul. Anledningen till att jag nämner just det är för att mina släktingar bor förvisso nära. Så det är bara najs, nära och bra!

Min dag igår var både ris och ros. Fantastiskt underbart på dansen i perstorp, och som alla kämpade. Det glädde mig. Mindre bra var det med dansen med crewet, speciellt när man får veta på tåget till malmö, att det är inställt.. Slutade inte så illa ändå, då jag slaggade hos min kusin.

Livet här i malmö fortsätter en dag till.
Gick rundor i stan och käkade asiatiskt buffé på Lotus, och även phô, för dem som vet vad det är, på Sachi. Så gott så jag nästan blir fet alltså. Mitt i centrum i tv4 huset befann de fyra finalisterna. Ah gud som alla småtjejer skrek efter dem. Speciellt calle, men det kan jag själv förstå, för han är bra! :)

Vi tränar flitigt på showen nu, bara smådetaljer som behöver finslipas nu. Ni får absolut inte missa när det visas på tv. Jag lovar att inte glömma påminna er då!

Fick även veta på dansträningen att två stycken är med och jobbar för idol. En var tydligen en kamerapassare, och den andra vet jag inte. Låter lite kul att en kameraman behöver assistans från någon annan, men samtidigt ändå lite coolt.

Nej, nu ska jag kolla på min kusin när han får stryk mot någon på ett fotbollsspel han spelar över internet. Jag var tydligen ingen match för honom påstår han =p



kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback