perstorp..

Skrevs 2009-11-16 klockan 16:07:21


Vad fan är det med folk alltså! Alltså jag blir så jävla lack på sånt här. Seriöst, så jävla frustrerad man blir. Hur fan kör ni med en biljävel, med röven eller? Fattar inte hur fan körkortsinspektören godkände er..

För drygt en timme sen krockade två bilar in i varandra där vid den korsningen vid mig, mot badet. De var ingen vacker syn.

Bilarna blev rätt så sönderkvaddade i någon annans tomt dessutom, och stackars människa som får sin tomt förstörd. För det är inte första gången det händer på samma plats.

Jag fattar mig inte på hur många idioter det egentligen finns. Hur svårt kan det vara att kunna reglerna, och dessutom en av dem allra viktigaste. Högerregeln?! Är det ingen som förstått sig på den regeln? Släpp förbi bilar från höger sida, eftersom ni har väjningsplikt mot dem. Ni kör inom ett bostadsområde, och då är det ingen jävla fucking huvudled! Ser ni någon huvudled skyltat? NEJ PRECIS! Jävla mongon..

Häromdagen blev en liten pojke påkörd av en bil vid utfarten på ica. Visst det var mörkt och regnigt den dagen. Men so what? Kolla extra noga, det är ett liv vi pratar om, inte att man måste skynda sig till ica och hinna handla färdigt innan de stänger.

För någon dagen sen, hände en annan händelse, som nästan höll på att inträffa mig. Jag var på väg till min nya lya och där vid korsningen vid kemtvätt, skulle jag svänga vänster, och då kommer en mötande bil som också blinkar vänster (alltså höger från min sida).

Då förväntar jag mig att personen ska svänga för att jag också ska svänga. Så då tänker jag att det är lugnt, eftersom vi båda kan svänga utan problem, och utan att behöva vänta. Vet ni vad den idioten gör? Kör rakt fram! Ah gud, tur att jag avvaktade lite grann samtidigt som jag svängde. Fyfan va jag hade lust att döda kärringen alltså..

Men som ni märker, det finns många idioter i världen! Alldeles för många. Ta er en funderare, ta vara på ert liv, låt de inte gå miste på grund av någon idiots fel..




Bilden är inte tagen av mig.
Tycker skylten ser lite halvcool ut :D


kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

perstorp är en liten håla men dock farlig. hahah.. kom på att ni inte har en enda stopljus! ni kanske borde skaffa det i alla fall? :]]



okey om jag har dig bland mina länkar? :]]

2009-11-16 @ 20:16:18
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: K' ☼

ELR HUR!? -.- inte klokt, jvla mongon!!

2009-11-16 @ 23:48:48
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback