shit kingz / 5 year anniversery

Skrevs 2009-11-01 klockan 02:52:40


Jag är så lycklig, så lycklig så,
alltså denna känslan går fan inte att beskriva..
Denna helgen är verkligen kanon och det blir bara bättre!
DENNA DAGEN HAR VERKLIGEN VATT RUSKIGT BRA PÅ MKT MKT LÄNGE!

jag filmade 5 year anniversery dansuppvisningen,
men kan dock inte lägga upp det för att det skulle kännas fel,
får respektera deras det, koreografierna, copyright och upphovsrätten.




jag och shit kingz
DEM ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA SÅ JAG NÄSTAN DÖR ASSÅ!







hip drop folk







jackie (:







även kai strathmann och nick whage från summerdrop var här :D







lite folk







mohaha så muppiga vi är :D







(:







kazuki, jackie, andy, noppo







lin och shit kingz
noppo, kazuki, shoji, moto


kommentarer
Postat av: K' ☼

åhh ! Lyyyx ! :D

han där längst upp med grå t-shirt var jävligt svettig!!! x)

2009-11-01 @ 11:40:54
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: Shirley

oooooh FETT AVIS ! Jag är så sur på SJ ! Hittade ingen lagom dyr biljett hem på lördagen ! Det kostade 1700 tur och retur på lördagen ! inte alls som jag hade förväntat mig ! Fick sitta hemma och sura. Btw sorry att jag inte har hört av mig eller så, har varit alldeles för mkt på plugget. Pluggar sjukt mkt varje dag för att hinna ikapp . hoppas du förstår : / Men jag följer din blogg varje dag för att kunna hålla mig uppdaterad haha ; ) SEE YA SOON ! JULLOVET ! Jag längtar ! Ska försöka hinna till er dansuppvisning också .

2009-11-03 @ 23:07:48
URL: http://shirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback