söndag

Skrevs 2009-11-15 klockan 20:21:15

Det har varit en mörk dyster dag. Allt är så grått och tråkigt. Löven faller som döda lik. Förmultnar som en människas kött och ben. Kylan är på väg, och kallare lär det bli. Nu i väntan på snön som skall ta död på denna tråkiga stämning. En riktig härlig jul är det som behövs för att liva upp folket. Då alla är extra glada och snälla, med många förväntansfulla presenter (:

En dag som denna har som vanligt vatt tröttsam och slitfullt.. och idag har varit en ganska så märklig en. Tröttare än vanligt? Går det äns? Jag sov på hemvägen, vilket typ aldrig händer mig.

Jag har funderat på en sak, och det är ganska kul, nu när man tänker efter. Varje gång vi åker till the hipdrop och tillbaka, så är det alltid nått! Kanske bara jag, andy, jackie som förstår.. för antingen är det att nån missar tåget, eller så blir det inställt på hemvägen, kanske träffar någon från the hipdrop och chillar lite me, missar en lektion pga banarbete, äter på burger king som är kilometer längre än va mcdonalds ligger till, träffar någon från floor filler, jackie visar falsk biljett och klarar sig undan ändå, biljettautomater som inte funkar, bil som kraschar.. jaaa, you name it.

Ska trycka i mig en pasta alfredo snabbt, kolla lite one piece och sen slänga mig i sängen, för sen pallar inte min kropp mer. Jobba imorgon, typiskt..

kommentarer
Postat av: K' ☼

var ska du fira jul någonstans? :O <3

2009-11-16 @ 15:58:10
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback