tjolavippsen

Skrevs 2009-11-09 klockan 03:48:18


Det har vatt en bra svikardag trots allt. Kenny ponken åkte tåg med mig och jackie ner till malmö idag, och andy är sjuk, stackaren. Vi hade en ny lärare idag, men dansen var bara ok, inget wow wow, alltså samma känsla som med shit kingz, berodde nog på lärarens attityd plus koreografin kändes inget nytt. Många danssteg var som en deja vu.

Fick lite allmän information, att vi kanske troligtvis skulle sätta ihop en show till nästa termin, med temat alice i underlandet i street version, som vi egentligen skulle ha gjort i höst, men som sköts upp. Hoppas de blir av!

En gammal goding, nicole, kommer nog tillbaks till sverige i februari, och håller förmodligen danskurser då, och jag tror faktiskt att jag skall ta alla kurserna, va de nu blir för några :D

Sen ska tydligen någon super dave från l.a komma hit till sverige och ha två klasser. Namnet låter inte bekant, men låter ju som någon slags superhjälte? Fast har kollat upp honom på youtube, och han groovar grymt bra.

Jag är överglad ändå för nu kommer jag åt min lägenhet, och jag vet att jag tjatat om det, men fyfan va det ska flyttas på onsdag! längtar! (:



iiiiiiiiiihhhh säger jag bara, kanske några som fattar? kanske inte?! oh! (:


kommentarer
Postat av: K' ☼

VAD SKA DU HA FÖR TAPETER ?! :D

2009-11-09 @ 18:18:41
URL: http://kellymenelii.blogg.se/
Postat av: Kenny

Det där med "IIIIIH"..



Tror det är Arvid ;)

2009-11-09 @ 21:12:53
Postat av: Quang

HAHAHAHAHAHA KLART DET ÄR ;D

och de med tapeterna, ska jag välja några offer som får hjälpa mig me det (:

2009-11-10 @ 02:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback