höhö

Skrevs 2009-09-14 klockan 18:49:40


Tack för att ni fortsätter läsa min blogg trots dålig update (:


Lördags var det miniuppvisning i form av introduktionsnummer för bomässan och ett till litet dansnummer för abf. Det gick väl helt ok, men jag är ändå stolt över mina dansare! Vi gjorde det bättre än förväntat och vi gör det för vi tycker det är kul (:

Söndags tågade jag ner till malmö med jackie. Andy kom lite senare och så dansade vi på the hipdrop. Efter det var det bara att åka hem igen för jag var himmelskt trött ändå. Såg verkligen inte fram emot att jobba natten..

Annars har så har resten av helgen vatt jobb jobb jobb!! Fan börjar bli trött på skiten att man måste hoppa fram och tillbaka mellan skiften. Börjar inte på mitt riktiga förräns den 30 september..



i'm an addict to dance







warda, anna och maria (:



 



hahaha (:







jackie (aggressive) wong







warda (:







hittat en ny kjol kanske? (:







jackie on our way to hipdrop (:


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback