jag har inga ord kvar..

Skrevs 2009-09-02 klockan 22:54:54

för hur jävla trött jag har vatt hela dagen. Oh herre jisses, mycket tröttsam dag, och man har hållt på med sak på sak en efter en annan. Hade så många bollar i huvudet så jag var tvungen att skriva ner det för att inte glömma nånting. De mesta är över nu, så lite glad får man väl allt va (:


-- Fixa 7i inloggning på jobbet
-- Kolla upp med chefen om fel lön
-- Kolla med engström om jobbetelefon med abonnemang istället
-- Ringa till bilskrot och kolla läget att bilen är inne hos dem
-- Ringa till bilförsäkring att få tillbaks pengar
-- Ringa farbror 4 om återbetalning av trafikförsäkring
-- Träffa ulrika och anki på folkets park för planering av bomässa
-- Köpa diskhanskar, wettex dukar
-- Ringa anders angående bomässan och dans i hlm.
-- Städa bilen rent invändigt
-- Städa hemma

-- Kolla upp motorolja till bilen


Sov nu i två timmar och vaknade för en liten stund sen. Ska försöka sova snart igen om jag nu kommer att lyckas med det?

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback