ledig 2½ dag

Skrevs 2009-09-09 klockan 13:52:18


Jes, ganska skönt faktiskt att få vara ledig. Har trots allt jobbat ständiga förmiddagar och enstaka eftermiddagar. Det tar faktiskt på en när man har vant sig vid att jobba med skift. Gillar då hellre att dela in mina arbetsdagar i olika arbetstider, åtminstone just nu. Tänk om man hade börjat vid åtta--nio tiden och slutat typ vid två--tre tiden, och bara vardagar. De hade man nog gillat starkt (:

Snart blir de iväg till väla, ska lämna in min g502 och ipod touch. Mobilen verkar funka bra nu när man inte använder den. Helt jävla stört, men ska ändå lämna in den så de lagar den eller att jag får en ny som jag kan använda som reserv. Min ipod hände nått mystiskt när jag jobbade för en vecka sen, den började sluta komma ljud, och när man blåser på där man ploppar i hörlurarna så kommer ljudet igen. Skumt. Kanske nån fuktskada?

Ska ringa jackie nu, får se om han hänger med (:


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback