snart gäller de

Skrevs 2009-09-22 klockan 14:41:35


Vaknade upp för en kort stund sen. Ovanligt nog tog inte tröttheten över idag, trots att man sov åtta imorse..

Om cirkus en timme eller lite till ska jag sticka till väla för att hämta tillbaks min ipod. Det kom med en debiteringsavgift på 500kr jävla kronor. Enligt siba funkar den som den ska och de hittade inga fel. Är dem helt dumma i huvet, eller? Ofta jag skulle skicka iväg en vara bara sådär. Jag svär, om det fortfarande är samma fel så ska jag trycka upp dem pengarna rakt upp i deras anus..

Som sagt snart gäller de. Jag jobbar en natt till och resultatet av de blir ledighet i sju dagar sen. Fyfan va skönt med lite minisemester. De blir att jag bytar till mitt riktiga skift och börjar inte förräns nästa onsdag. Orgasmic!

Känner på mig redan nu, that it will go like an adrenaline rush. Dessa dagarna planerat än så länge blir att få dansa med två sjukt duktiga dansare mischa gabriel & nick bass, och självklart med min underbara dansgrupp! Sen blir det lämna bilen på verkstad som skall gå igenom lite service. Det blir nog en bra vecka (:


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback