sömnlös natt

Skrevs 2009-09-30 klockan 16:08:29

Kom precis hem från en psykisk ansträngande dag på jobbet, mitt eget fel egentligen. Kunde absolut inte sova och var hur jävla pigg som helst, men det är väl inte så konstigt om man sover tolv timmar i sträck fram till fyra? Kvittar hur jag vred och vände på mig. Till slut sket jag i det totalt bara och tittade igenom gamla naruto avsnitt.

Framåt vid 8-9 tiden fick jag igen, men jag fick hålla mig trots allt. Som tur var att vi skulle stänga båda fabrikerna, och jag är ganska ny så kunde inte det, så fick passa fabrikerna vid datorn istället. Piggnade till lite mer i duschen på jobbet.

Värsta var att scenariot slutade inte här, utan vi hade värsta seriösa mötet med all personal inklusive perstorps sajtchef och hans undersåte. Det var nått jävla takras, och detta fick absolut inte hända. Som tur var så kom ingen till skada. Men de ser väldigt hårt på det och nu kollar de oss noga. Jag som var på frivecka då =p

Nu blir de maad och vila lite grann (:

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback