tisdag tisdag

Skrevs 2009-09-01 klockan 23:28:15


En lite seg tisdags update, men har inte alls hunnit typ!

Skulle egentligen vakna tidigt idag och det gjorde jag, men somnade om lika fort igen, typiskt! Hann i alla fall göra min attack på mitt textbaserade spel, och för er som är intresserade, så håller vi på att vinna kriget. Haha (:

Så vaknade istället inte förrän halv två. Det blev att jag satt vid datan och började klippa alla låtarna som jag sen ska remixa ihop när jag bestämt mig för ordningen.

Sen blev det att man lagade mat. Pytt i panna med köttfärs och stekta ägg. Fyfan va gott de var. Jag dör asså, så full och go som man blev i magen.

Det är ganska kul att laga mat, men ibland är de ganska drygt när man bara inte pallar nånting? Man saknar att få det serverat och klart som man alltid fick en gång i tiden när man bodde hemma. De var tider det! (:

Sen har jag bara tvättat bilen och vatt på dansen. Chillar lite grann nu. Ska snart lägga mig, blir upp tidigt imorron och börja jobba igen. Blir förmodligen att städa i hemmet, och invändigt i bilen, dra till gymmet och fortsätta på danserna till 8:orna och 9:ornas friluftsdag.




audi a4 1.8t framsida







audi a4 1.8t baksida


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback