jag bjuder på mig själv

Skrevs 2010-04-09 klockan 01:14:53

Nu är det såhär va att jag tänkte berätta om något inte alla vet om. För ett par år sedan när jag fortf. gick på gymnasiet åkte jag och min klasskamrat oscar iväg till Italien för utomlandspraktik i en vecka.

Jag må säga att det var en mycket trevlig vecka, och det är tack vare honom jag överlevde resan. Vi åkte dit tsm med två aliens från vår klass som vi dock inte kom så bra överens med.

Så nu tänkte jag visa er lite crazy stuffs vi höll på med i vårt hotell. Observera att detta är bara för skojs skull!

Ni kommer säkert att tycka att jag är omogen, men visst var jag det för ett par år sedan. Själv erkänner jag att jag mogna till rätt sent, och det var nog inte förräns efter studenten när jag flyttade hemifrån som jag verkligen utvecklades som person.

Döm inte en person efter dess historik, utan för vad den personen har blivit och åstadkommit i livet. Alla förändras. Mer eller mindre. Bättre eller sämre. Men i detta fallet, mognare..




Jag i färg



Crazy oscar!



Jee, Italy!



Min absoluta favorit video :0)



Jag är ganska störd ;)



Jag och min visdom ;)



Oscars barnvisa!



Vi slänger sopor på vårt sätt :)



Quangs crib ;)



Oscar visar hur man styrketränar



Oscar goes wild!



Oscars rapp


kommentarer
Postat av: elin

fan va du e sexig, love it!

2010-04-09 @ 10:38:48
Postat av: K E L L Y

"Helt enkelt", hahah :D

2010-04-09 @ 21:51:49
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback