my past isn't my future to decide

Skrevs 2010-04-14 klockan 23:50:47

En lugn, fin, solig dag. Sushiupplärningen går framåt. Samma gäller dansen. Håller på att öva på en teknik som ska förhoppningsvis göra mig till en bättre dansare, och nu gäller det bara att öva och ha tålamod.

Förutom det så har jag laddat hem några filmer också som jag tänkte ta med mig upp till stockholm. Bland annat new moon som har kommit ut på dvd, scent of a woman som jag har hört är fruktansvärt bra, och att den kan förändra en människas liv när man sett filmen. Sen snodde jag också lite filmtips från aaajdis, filmen dear john. Ska se om jag fixa hem några x-antal till innan vi åker. Nu börjar det närma sig :)




kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback