this step alone

Skrevs 2010-04-17 klockan 21:55:35

En lyckad dag på teaparty och uppvisningen gick bra. Hela dagen har varit fullt med dans.

Fick mig en funderare när jag träffade den ena läraren idag och han berättade för mig varför jag inte fortsatte med breaking, för jag hade talang, men såklart ville han inte tvinga mig till det jag inte vill. Lite smått chockerad, men samtidigt glad. Visste bara inte vad jag skulle säga?

Sitter här, hänger läpp, och deppar lite. Tänker tillbaks på den gamla goda tiden. Kenny. Andy. Jackie. Julia. Ida. Linnea. Johanna. Malin. Om ni läser detta? Så ville jag bara säga jag saknar er, sjukt mkt! Tänker på er då och då. Alla minnen. Jag vet att vi alla har glidit ifrån varandra på sitt håll. Det är bara synd att det skulle bli så..

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback