when stress gets you heartattack

Skrevs 2010-04-15 klockan 22:25:14

Sista sushi dagen på två veckor. Jag är nästan expert nu! Undrar bara om jag lyckas få upp tempot eller är det bara jag som är allmänt seg?

En chill dag. Fick sällskap lite sällskap av marina på tåget hem. Lugn träning med emma och ida.

Fick dock nästan hjärtattack när jag fick reda på att våra tåg till sthlm var inställda. Panik till max asså! Men det löste sig till slut. Lyckades till och med efter två timmars väntetid ragga till mig biljetter utan extra kostnad, plus att vi spara in 2 timmars tågtid tur & retur. Inget jävla tåg ska få stoppa oss. De blir en fin resa att se fram emot. Längtar så fruktansvärt mkt bara!




Störd bild på mig, men vem har sagt att jag är normal? :)

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback