ambition

Skrevs 2010-08-21 klockan 21:17:16

Jag kanske inte har något direkt mål av vilket yrke jag sysslar med, men det slog mig i tankarna att jag ändå har nånting att kämpa för.
För det jag vill med framtiden ändån är att ha det lite lugnare med livet, och gå i pension vid tidig ålder. Bilda familj och att vi ska ha det bra ekonomiskt.
Vill lägga ner mitt krut på familjen, så det inte blir som i vissa andra familjer där föräldern inte har så mycket tid för barnet.
Jag vet själv hur är att leva ett liv utan sina riktiga föräldrar, och det är hemskt! Men man accepterar saker och ting med tiden och livet rullar på. En sak som är säker, jag tänker aldrig lämna mitt barn, aldrig!

Mina mål gott folk, och det tänker jag kämpa för :)

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback