my visions are clear

Skrevs 2010-08-21 klockan 02:59:52

my visions are clear.
I need to move out of here. Get to know new people and start over!

Jag vet äntligen vad jag vill med mitt liv. Vet bara inte om utbildning är det rätta yrket för mig. But the hell with it! Jag tänker ge det en chans, vill inte tänka tillbaks sen, what if..? Blir så fascinerad och avundsjuk på folk, som har höga ambitioner och vet exakt vad dem vill syssla och göra i framtiden. I really admire them!

Jag har beslutat mig för att ta mig an två vägar dem näst kommande åren. Yes, det är två helt olika utbildningar. Ekonomi 2 år i malmö / gbg eller dans 1 år och sen ser vad som händer därifrån. Håller på att fightas mot mitt inre för vad jag verkligen känner för.

Om planerna lutar sig rätt så år 2013 blir jag en permanent göteborgare.
Det ska bli jäkligt kul att driva eget, sjukt spännande och väldigt spänd inför det!


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback