vietnam

Skrevs 2010-08-26 klockan 18:09:17


Har tyvärr fått veta en tråkig nyhet i mitt liv.
Min biologiska pappa har cancer, och det har tydligen spritt sig i hela systemet.
Jag fick veta det för ungefär en vecka sen, och förrigår fick jag tydligen veta att han börjat tappa talförmågan. Cancern tar över snabbare än väntat..
Jag har inga känslor för pappa, för jag har liksom träffat honom 2 ggr i mitt liv?
Men det känns som det rätta att träffa honom en sista gång innan han går bort.
Vill inte ångra mig senare i livet bara, måste ju ändå träffa personen som skapade mig trots allt?

Åker iväg på tisdag den 31 augusti och kommer hem nångång kring 11, 12 eller 13 september.


kommentarer
Postat av: MaRiiaaa

jag beklagar den dåliga nyheten :/

2010-08-27 @ 11:42:14
URL: http://annamariiaaa.blogg.se/
Postat av: Cindy

åhh beklagar..

2010-09-07 @ 12:27:57
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback