jt

Skrevs 2010-12-16 klockan 21:17:19
Bild tagen från dansläger 09


Idag åkte jag ner till malmö och va helt väck ett tag när jag kom fram. Irrade rundor i den nya citytunneln och kom ut till anna lindhs plats på något konstigt sätt, men jag hittade centralstationen till slut och tog mig vidare till lotus restaurangen. De va meningen att jag skulle dit för att lära mig lite grunder i köket. Det gick förvånansvärt bra, men kände mig som en snigel när jag såg hur snabbt kocken skar upp kycklingfileerna. Han körde nog 3x min fart om inte snabbare.

Sen skulle jag ta tåget till helsingborg för att titta på johnnys uppvisning. Det tog bara nästan två timmar att ta sig fram. När jag kom fram fick jag springa med nöd och näppe för att inte missa för mkt. Dem va duktiga och jag är sjukt stolt över min kusin!


kommentarer
Postat av: Ina :D

HAHAHA bilden...

2010-12-19 @ 01:48:06
URL: http://inaatraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback