lazy laazy laaazy laaaazy

Skrevs 2010-02-19 klockan 13:01:21


Inga uppdateringar på några dagar. Så här kommer lite allmänt från de senaste dagarna.

Jag har vatt snällis och hjälpt samantha med hennes bloggdesign.
http://samanthafoto.blogg.se/

Jag har även köpt ett radhus nere i malmö. Nej, skoja bara, eller nej, det gjorde jag inte ändån. Huset står på mitt namn, men det är till min kusin tan och hans fru sin. De ska snart få ett barn till och behöver då större ytrymme. Hoppas de får en pojke. Palla med flickor? (: 

Imorgon har nicole dansuppvisning för perstorpborna. Jag och en del andra har ställt upp på showen för hennes skull. Hoppas ni gillar det.

20e februari
Uppvisning 1 -- 16.00
Uppvisning 2 -- 19.00
Centralskolans aula.

Jag tror det var allt från mig denna gången!


kommentarer
Postat av: Ina :D

VISSTE INTE ATT DE SKA FÅ BARN !! :D

2010-02-19 @ 16:23:16
URL: http://inaatraan.blogg.se/
Postat av: Bethzabet

Wang läget? hur var royal mansion?^^ såg att du hade fixat till samanthas blogg, å jag undrar ngn gång när du har tid ifall du hade kunnat vara så snäll, snäll å fixa min blogg med?? ^^

2010-02-20 @ 08:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback