mask i magen

Skrevs 2010-02-27 klockan 02:36:26

Hårdträning nere i malmö med crewet. Stannar över och sover över hos min kusin idag för det är inte lönt att sticka hem om jag ändå ska dansa imorgon igen.

Man fick sig ett gott skratt innan när jag skulle testa på min outfit. Föreställ er bananerna i pyjamas, alltså blåvita ränder, fast det är en hel outfit som går från topp till tå. Jag fick krypa in i den i bara kallingar. Det var rätt pösigt och man såg formen på min pung. Sexigt om jag själv får säga det plus min sexiga parningsdans framför spegeln ;)

Utöver detta känns det som jag har en mask i magen. Jag åt thaimat innan tåget till malmö, jag åt chicken mcnuggets direkt efter bussen till the hipdrop, jag åt pizza direkt efter träningen, och nu ska jag äta fondue!




muuums gånger miljoner!

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback