tummen blå

Skrevs 2010-02-24 klockan 00:43:59

Råkade klanta till mig rejält igårnatt på jobbet. Jag skulle rensa bort en sak och drämde då till med handen. Så träffade jag fel och så åkte tummen och blev köttad mot en kant. Den blev blå på två sekunder!

Det jobbiga var att det smärtade som fan. Jag kunde inte alls sova för det blev för mkt övertryck på tummen. Så jag va tvungen att göra en SAW epedemi. Kötta in en nål under nageln för att spränga blodblåsan som va under, för att lätta på trycket. fyfan va skönt de va sen! Det låter läskigt. Haha.

Men det värsta va att jag vaknade till igen vid 9 tiden. Jag låg som en död zombie då fast med en jävla massa smärta. Det blev övertryck igen och jag kunde inte sova under all smärta. Så jag va tvungen att kötta in nålen ännu djupare och klippa en bit nagel, längre än va man brukar klippa. De gjorde ont som fan! Men sen när blodet rann ut, så blev det skönt som fan.

Denna gången tryckte jag ut allt blod. Nageln är halvblå och rosa nu. Vet inte riktigt om nageln läker sig självt om några dagar eller om den försvinner från fingret och växer ut en ny senare? :)






kommentarer
Postat av: nathaliiiie

;O;O fan skulle aldrig läst de ;O du ryser ja :s uue stackars tumme :S

2010-02-24 @ 02:07:52
URL: http://blindloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback