lugn, fridfull dag

Skrevs 2010-01-08 klockan 22:06:29


Sånna dagar behövs ibland. Skönt att inte behöva ha röven full med saker att göra. Så jag lättade på mitt hjärta och sov ut idag. Tror inte hjärtat mår bra av all stress, även om jag är ganska van vid det här laget.

Har vatt en sväng i byn och fixat lite ärenden bl.a badrumsfärg. Jag klöks av den lila färgen som sitter i just nu. Så det ska bort så fort som möjligt! Måste köpa toalettrullehållare och badrumsskåp också. haha

Sen om någon vecka blir det stor renovering av hela lägenheten. Gud jag längtar..


kommentarer
Postat av: K' ☼

hör av dig när du ska välja taapet! ;D

2010-01-08 @ 22:47:12
URL: http://kellymenelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback