LXD

Skrevs 2010-01-10 klockan 14:44:08

OMG den kommer snart ut, längtar så det ryser om det!




Igår umgicks jag med min lilla kusin kelly. Jag var hos henne och åt lite vietnamesiska vårrullar. One word. Godlike!

Hon behövde även lite hjälp med datan, fick rätt på de mesta. Fixade även spotify invites till båda. Ganska skönt att ha en egen och inte behöva dela min account med en annan som jag behövde innan..

Sen så var hon så gullig och följde med mig hem och städade. Hahah.
Men hon fick min gamla mobil, så hon kunde köpa sig en ny dator istället :)

Nej, nu ska jag dansa!


kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

haft en bra dag? :)

kram

2010-01-11 @ 18:11:43
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback